poniedziałek, 22 grudnia 2014

MUFFINKI Z NUTELLĄ


Składniki:

1 szklanka nutelli
10 łyżek mąki
2 jajka
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
opcjonalnie niesolone orzeszki ziemne


Halo! halo!
Dzisiaj przedświąteczny poniedziałek!
Wigilia już za 2 dni!
Nie mogę się już doczekać. Znowu zasiądziemy wszyscy przy stole. Będzie biesiadowanie, kolędowanie i niekończące się zasoby jedzenia. Święta w mojej rodzinie to nie lada wyzwanie. Jest nas zawsze około 30 osób. Z roku na rok przybywa coraz więcej maluchów. W tym roku po raz pierwszy będą z nami Gabi i Kama - miesięczne bliźniaczki mojego brata :-) Oj będzie się działo!
Ile by nie naszykować jedzenia mama i babcia i tak będą się martwić czy aby na pewno wystarczy. Będziemy się turlać od stołu z przejedzenia a one i tak nie przestaną się przejmować. Dla wszystkich, którzy tak samo się przejmują mam cudowny przepis na muffinki. Cudowny, bo jest tak prosty, że można je zrobić dosłownie w każdym momencie i w 15 minut są gotowe. Jak poczujecie, że zaraz zabraknie jedzenia na stole rach-ciach i babeczki gotowe. Trzeba tylko wcześniej zaopatrzyć się w nutellę. Pozostałe składniki są zazwyczaj w każdym domu, w każdym momencie.
Nutellę mieszamy z jajkami, mąką i proszkiem do pieczenia. Powstałą masą napełniamy silikonowe foremki i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C na 12-15 minut. Ja przed wstawieniem do piekarnika posypałam je z wierzchu pokruszonymi orzeszkami ziemnymi.
No to co?
Wesołych Świąt i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Bo zapewne już się nie pojawię ;-)
Powodzenia i smacznego!







1 komentarz: