środa, 17 czerwca 2015

CIASTECZKA OWSIANE



Składniki:

1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka mieszanki nasion (dynia, siemie lniane, słonecznik)
2 czubate łyżki masła orzechowego
2 duże jaja
łyżka mąki razowej
2 łyżki brązowego cukru

Cały czas jestem na trybie fit, o którym wspominałam kilka postów wcześniej. Jestem zachwycona efektami. Nie dość, że ani przez chwilę nie byłam głodna to waga spadła w dół o kilka kilogramów i co najważniejsze zaczęły poważnie zarysowywać mi się mięśnie. Na początku ilość posiłków mnie przerażała. Wydawało mi się strasznie dużo tego wszystkiego do jedzenia, ale jak ustawiłam sobie odpowiednie pory to teraz nie mam z niczym problemów. Nie jem cały czas kurczaka z ryżem. Nie zniosłabym monotonni, ale zazwyczaj szykuję sobie dania późno, pakuję w pudełka i nie mam nawet kiedy zrobić fotek. Duża część dań już jest na blogu i najzwyczajniej na świecie je powtarzam. Efekt jest taki, że mało szykuję nowości i cierpi na tym blog. Ale to nie będzie trwało wiecznie. Dzisiaj wrzucam propozycję na zdrowe ciasteczka owsiane. Idealny zastrzyk energii przed treningiem lub element śniadania. Robi się je niezmiernie łatwo. Po prostu mieszamy dokładnie wszystkie składniki w misce, następnie formujemy ciasteczka, układamy na blasze z papierem do pieczenia i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C na około 12-15 minut. By uformować ciasteczka najlepiej najpierw zamoczyć dłonie w zimnej wodzie i ulepić z masy kulkę, którą później trzeba spłaszczyć w dłoniach. Ciasteczka pachną i smakują bosko! Powodzenia i smacznego!









1 komentarz: