czwartek, 31 października 2013

BORÓWKA AMERYKAŃSKA W BIAŁEJ CZEKOLADZIE


Składniki:

borówka amerykańska
biała czekolada

Jest to jeden z takich przepisów, gdzie patrząc tylko na zdjęcie wszystko wiadomo. Rozpuszczamy czekoladę (w mikrofali lub kąpieli wodnej) i robimy takie jakby pralinki z kilku borówek oblanych czekoladą. Odstawiamy je do zastygnięcia (najlepiej na papierze do pieczenia bo odchodzą od niego bez problemów) i jak tylko czekolada stwardnieje nasze pyszności nadają się do jedzenia. Nie mogłam się doczekać i robiłam je gdy czekolada była jeszcze zbyt płynna, więc trochę się za bardzo rozlała. Nie przeszkadzało to oczywiście w smaku. Powodzenia i smacznego!



1 komentarz:

  1. W sumie to nie wiem od kiedy, ale zawsze lubiłam jeść wszystko co czekoladowe. Osobiście na tą chwilę pasuje mi robienie brownie https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-idealne-brownie/ oraz jeśli tylko mam czas to oczywiście staram się je przygotować. Za każdym razem gdy je przyrządzę to lubię zajadać się czekoladowym ciastem i pociechy pytają się kiedy znów zrobię takie pyszne ciasto.

    OdpowiedzUsuń