piątek, 11 października 2013

SORBET BRZOSKWINIOWY


Składniki:

brzoskwinie

Póki słońce za oknem ( a na szczęście zdarzają się jeszcze takie dni ) jedzmy lody. Ogólnie nie uważam by lody były dozwolone tylko latem. Ok, na pewno łatwiej zrobić je samemu, gdy dostępne są pyszne słodkie owoce, ale myśląc o zimie można sobie trochę zamrozić. Kupiłam ostatnio koszyk brzoskwiń. Były pyszne, więc postanowiłam zrobić z nich sorbet - taki czysty, najprostszy sorbet, z samych brzoskwiń, bez zbędnych dodatków. Pokroiłam brzoskwinie w drobną kostkę i wstawiłam do zamrażalnika. Oczywiście nie dopilnowałam odpowiedniego momentu zamrożenia, przetrzymałam je za długo i z zamrażalnika wyjęłam brzoskwiniową kostkę zamrożoną na kamień i mój blender nie miał szans. Odstawiłam je więc by trochę się rozmroziły, ale wciąż były twardawe. Wszystko razem zmiksowałam i tyle. Sorbet był gotowy. Specjalnie nie obierałam brzoskwiń ze skórki. Pycha! Powodzenia i smacznego!




1 komentarz: