piątek, 16 listopada 2012

TACOS Z WOŁOWINĄ I AWOKADO



Znakomita przekąska w stylu meksykańskim. Jest wołowina, jest kremowe awokado, jest fasola i papryczka jalapenos, a wszystko to w chrupiącym tacos. Koniecznie spróbujcie!


Składniki na 4 sztuki

4 kukurydziane placki (tacos) w kształcie muszelek
gotowana wołowina
1/2 puszki czerwonej fasoli
1 pomidor
1 awokado
1 ząbek czosnku
2 duże liście sałaty lodowej
pikantne papryczki jalapenos
starty żółty ser
sól, pieprz


Był pomysł na drób z rosołu ( Kanapka z indykiem, ananasem i oscypkiem ) to teraz kolej na wołowinę. Wiadomo, ze wszystko jest kwestią odpowiednio dobranych składników. Do wołowiny, na sposób meksykański, pasowały mi pomidory, fasola i awokado. I w takim właśnie towarzystwie wołowina wylądowała w kukurydzianych muszelkach. Przekąska idealna i prosta. Zaczęłam od awokado. Usunęłam z niego skórkę i pestkę, rozgniotłam widelcem, dodałam wyciśnięty przez praskę czosnek, posoliłam, dodałam pieprz do smaku i wszystko razem wymieszałam. Do każdej muszelki tacos włożyłam trochę posiekanej sałaty lodowej, kawałki mięsa ( zagrzałam je w mikrofali ), posiekanego pomidora i papryczkę. Trzeba to upchać do środka. To wszystko posmarowałam pastą z awokado, powciskałam w nią fasolę i na koniec posypałam startym na tarce żółtym serem. Prawda, że proste? powodzenia i smacznego!









2 komentarze: