wtorek, 5 czerwca 2012

SAŁATKA OWOCOWA Z TRUSKAWEK, ANANASA I ŚWIEŻEJ MIĘTY


Jak tak zestawiłam je razem i jadłam na zmianę, to przez chwilę nawet miałam wątpliwości czy ananas nie jest lepszy od truskawek. Ale tylko przez chwilkę tak pomyślałam i szybko się ocknęłam. Truskaweczki moje kochane, możecie być spokojne. Ja was nigdy nie zdradzę! Byłyście, jesteście i zawsze będziecie moimi ulubionymi owocami. Ananasa też lubię, ale to zupełnie inne uczucie. Taka niby prosta sałatka, trzy składniki raptem, truskawki, świeży ananas i listki mięty, a może człowiekowi w głowie namieszać.

Składniki:

truskawki
świeży ananas
świeża mięta

Wyśmienita na śniadanie - pierwsze lub drugie, na deser, na podwieczorek, na lekki obiad, w zasadzie może stanowić każdy posiłek. Ja mogę jeść tylko tę sałatkę. Na okrągło. Ale to jest trochę za bardzo igranie z ogniem. Dla mnie połączenie truskawek i ananasa na jednym talerzu, to jak mieć męża i kochanka w jednym pokoju. Dobrze, że jest tam jeszcze mięta, by trochę orzeźwiać i chłodzić. Z jednej strony sprowadza na ziemię, a z drugiej stanowi idealnie dopełnienie tego niebiańskiego połączenia. O matko! Z tego wyszedł trójkąt!
Wykonanie: truskawki pozbawiamy szypułek. Jeśli ktoś lubi to najpierw je płuczemy. Kroimy na ćwiartki. Ananasa obieramy ze skórki, usuwamy twardy środek i kroimy na kawałki. Mieszamy razem i dodajemy listki mięty. Proporcje dowolne. Powodzenia i smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz